**بیچاره اشک**

چه ساده بودم ان هنگام که میپنداشتم شکستن دل بدترین حادثه ی عالم است امروز که دلم شکست وعالمی تکان نخوردبه سادگی خودمیخندم…



نظرات شما عزیزان:

سارا راسو
ساعت20:59---14 مهر 1395
ﻗﺰﻭﻳﻨﻴﻪ ﺗﻮ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﺑﻪ یارو ﺷﻨﺎ ﻳﺎﺩ ﻣﻴﺪﺍﺩﻩ
.
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ 2 ﺳﺎﻋﺖ یارو ﻣﻴﮕﻪ:
.
.

.



.
ﺗﻮ ﻣﻄﻤﺌﻨﻰ ﺍﮔﻪ ﺍﻧﮕﺸﺘﺘﻮ ﺩﺭﺑﻴﺎﺭﻯ ﻣﻦ ﻏﺮﻕ ﻣﻴﺸﻢ؟
======================
سلام چطوری> منو یادت می یاد ؟؟؟؟؟؟؟


سارا راسو
ساعت22:03---16 آذر 1394
دانشجو

سارا راسو
ساعت22:50---10 آذر 1394
توصیه بابام به من موقع رانندگی
سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛
شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد
=====================
کی از فانتزی هام اینه برم سره کلاس هندسه،
… بگم این درسا بسه
کاشکی این زنگ بخور دل به دلدار برسه !!
بعد استاد حذفم کنه !
من پاشم نگامو بندازم توو نگاش
درحالی که میرم تو افق،
بگم خوب دستِ منو خوندی
منو بدجوری سوزوندی
=====================
خبر فوری.....
لطفا همه جا پخش کنید
ابوبکر بغدادی رییس گروه داعش،اعلام کرد فردا 3 جا را خواهد زد..

.
.
.
.
.
.



زیر بغلش..ریشش..سیبیلش
روانی هم خودتی رفتم دکتر گفته خیلی هم سالمی فقط خیلی بانمکو باحالی]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394برچسب:, | 21:29 | نویسنده : **گل باقالی** |